From: "Jordi Verges" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Thursday, July 29, 2004 11:36 PM
Subject: [Internauta]

no ho entens ... no és ell qui arrassa masses ...
ah! I en bisbal ... de producte català res de res eh ... buleria buleria!
I per favor! No comparis un festival de jazz amb bisbal home! Ni tan sols es
pot comparar amb un d'aquesta púrria de grups d'ska independentistes que
tenim per aqui. En Bisbal és pitjor! És un holograma!

----------------
Mira: N'estic fins als delissis que vinguin i em diguin el que és bo i el
que no. A on haig d'anar i on no. A qui haig de votar i aquí no. El que m'ha
d'agradar i el que no. I que a sobre, us penseu que amb mala i donant la
nota us faran més cas.
A mi no m'agraden els festivals de jazz que fan a Arenys i no vaig
posant-los a parir ni tractant d'imbècils al que els hi agrada. De cap
manera. Es mereixen tot el respecte, i si em pregunten alguna cosa, no els
putejaré perquè no pensin con jo, en pots estar ben segur.
Tant de criticar a OT (a la fi un producte català) i no podeu suportar que
al menys un guany grammis, i arrastri masses de molts països. Encara que tan
sols sigui un.
@veure