Mira ... en aquesta llista s'ha criticat molt els productes catalans fets a catalunya, per no estar etiquetats en català ... A part, això s'ha emès per TVE ... I a més, encara que fos català, no per aquest fet, hauria de ser bò, hi ha coses catalanes que són una veritable porqueria.

Que en Bisbal tingui seguidors de tota mena, no ho nego pas! Tinc ulls a la cara! I manipulats ho estan! Generalíssimament, a qui li agrada en Bisbal, li agrada la Chenoa, i en Parreño, i cada edició de OT se la miren i els hi agrada ... A més, els agrada tots els 40 principals ... i Alejandro Sanz ... Voleu dir que potser és que ... no tenen criteri? Pq ... que a una persona li agradi tot tot tot tot, però només tot tot tot el que es publicita massivament per la tele ...

Consideres que saben el que volen? Jo penso que volen el que saben, simplement.

A mi també em sembla de bon rotllo aquest holograma. És així una mica tontet ... cada 3 frases ha d'entonar algun vers, per deixar recordar que ell és cantant ... Dóna les gràcies a tothom, sempre salta ... Si és un individu prou simpàtic. I si surt algun seguidor d'algun grup d'ska, doncs que surti! Jo dic el que penso! I si penso que és el pitjor del món una cosa, ho penso i ja està. Jo no sóc d'aquells que diuen per exemple: El color blanc és molt lleig, però si tu em dius que t'agrada, jo callo i dic que no està malament... Això és hipocresia ... Si el color blanc no m'agrada, i penso que és una merda, doncs ho penso i ja està. Que em respectin a mi ells també!

I amb el que sí que estic d'acord amb tu és en polemitzar.
Visca la polèmica!

--------------------
OT és un producte fet per catalans a Calalunya.Per Gestmusic ( La Trinca)
Comparar el festival de Jazz amb el Bisbal?  T'ho creguis o no, té seguidors
i seguidores de totes les edats i condicions.
Ara, podem començar a dir que son alló o això, o que estan manipulats. Però
jo no ho faré. Considero que saben el que volen i sobretot, son feliços.
Apart, aquest tipus em sembla més positiu i de bon rotllo que molta gent,
encara que sigui un "holograma".
I els grups de ska aquestos, a veure si tene algún seguidor per aquí i
t'estiren les orelles.

Aquí em poden fotre pals per "defensar" Windows o fins i tot en Bisbal, però
se m'en fot. Puc parlar en nom de la majoria silenciosa o simplement perquè
no vull estar callat.
I sempre amb ganes de polemitzar, compartir opinions i escoltar si cal.
Sempre dintre del respecte ( i que el temps em deixi).
Bones vacances, a qui toqui.
@veure