Hola!!
 M'interesaria la foto de Saint Suplice i la del Palau Reial. Jo també he
estat aquests dies a Paris i tot i que no he llegit el llibre vaig sentir
comentaris de la gent a l'esglesia i viag començar a disparar la camara a
tota pastilla: tinc unes quantes fotos d'una copia de la "Sabana santa" que
hi ha entrant a l'esquerra d'una mena d'obelisc, que estava ple de turistes,
i de la part de fora... No he vist cap linea rosa.. estic intrigat, la
setmana que ve començo a llegir el llibre dels nassos.

El que vaig gravar en video va ser la celebració dels actes de
l'alliberament de Paris, esencialment els de la brigada on anaven els
republicans catalans i bascos. Ho estic passant al dics dur, si algu ho vol
que ho digui!!

Gracies!!!