Bon dia Benjamí !

Normalment les fotos les faig amb una Nikon D1x, i també normalment, faig
servir una óptica 80-200mm f2.8.

En aquesta web on es guarden algunes de les fotos que faig, veig que
"esborren" el camp EXIF, suposo que per "preservar" la privacitat... hi ha
altres webs d'aquests temes, en que tu pots escollir si vols ensenyar
l'EXIF o no. A mi em sembla que de vegades és molt instructiu,
fotogràficament parlant, saber com s'ha fet la foto, i gràcies a l'EXIF,
és possible saber.ho -ja no cal anar apuntant res, no recordar com s'havia
fet aquella fotografia...).

També quan esmentava el programa Helicon, la versió que encara estic fent
servir -n'hi ha una de més nova- malauradament, es carrega l'EXIF, i quan
el que estic fent fotos velles, per mi és important saber algunes dades
que estan allà. De totes maneres, consultant els fòrums, veig que amb la
nova versió, no es carrega l'EXIF.

Salut,

Josep