From: "Josep Tomàs" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, August 31, 2004 7:57 AM
Subject: Re: [Internauta] Comença el curs

Hola  !

En el meu cas, el que acostumo a tocar, i per aquest ordre...

1) Brillo i contrast.
2) Nivell d'exposició si a 1) no quedo content (i he fet servir RAW).
3) Nivellar la foto, si ha quedat torta. Si la foto estava molt torta i a
l'anivellar em "falta" cel, ara el poso, i a continuació, "llimo" les
diferències.
4) ajustar la mida de la foto.
5) Treure les taques de pols que hi ha en el cel (pols que hi ha en el CCD).

5bis) Si hi ha alguna "cosa" que li sobra a la foto, ara és un bon moment
per fer.la "desaparèixer".

6) Edge sharp ( fa que les lletres o inscripcions es vegin millor)

Mira, aquesta foto té tot això: (ui, és d'un avió, com no ...) ;-)))

http://www.planepictures.net/netshow.php?id=252634

I això que ara he vist rastres d'una taqueta.. ai,ai,ai... :-))

Ah, em deixava el primer pas... netejar el monitor !!! :-))))

Salutacions,

Josep

Josep