Que entens per fotos històriques? Tot es historia o no?

Saps que faig molts caps de setmana, aixecar-me als matins d'hora i anar a
fer fotos a aquells racons senzill, no turístics, barriades, carrers,
avingudes, estacions. Evidentment del meu entorn, els meus racons.

Res, fotos "tontes" de carrers, tendes, façanes normalisimes ... es igual.
Allò canviarà, les gaurdes, passa el temps i ...... mira !!! el colmado
Pepi, la botiga de la Mercè, ... la xurreria de l'avinguda Jaquart a
Terrassa (algu la recorda?) .... osti, no hi havia containers de basura,
aquell indicador de .... aquell Renault 4-4 o 600 o Simca ..... tot ha
canviat. I no mes fa 30 anys !! .... tenim memòria, però .... tanta?.

Segur que has vist fotos de primers del segle XX, no? d'aquelles d'un grup
en una comunió, una boda, una festa, etc.

Quant es va fer la foto era per perpetuar l'imatge d'algunes persones,
durant anys algú va poder ensenyar qui era tal o qual persona. Ara, la
mateixa foto, diu molt mes ... la forma de vestir, de pentinar-se, el tallat
del cabell ... en definitiva un testimoni visual d'una època ... i el que hi
ha darrera de la foto? no diu res?. Clar que hi ha gent que tampoc li diu
res això .... es igual, a d'altres si. Fins hi tot hi ha gent que troba un
tros d'os i dibuixa un animal. Llàstima de no tenir una foto del bitxo.
Potser es el gat de la foto (la festa) o aquell cotxe que passava per allà,
que d'aquí cent anys ha desaparegut.

Fotos a casa sense ningú? la tira ... mira com teníem decorat això ...
aquell sofà, aquella tele, i el terrat com estava, mira aquella planta com
era i com es ara. I nosaltres? ... ara res, però no mes que passin 10-25
anys ja hi ha prou.

Fes el que vulguis (faltaria mes) però no llencis les fotos, guarda-les i si
no les vols fas una donació però... algun cop les miraràs i potser llavors

Punt i final per mi .... quina polèmica mes ....