Jo hi he anat mooolts dies i inclús amb carmenyoles i objectes punxants,
no diuen absolutament res. La navalla suïssa ha passat 1000 cops.

Pol

-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Josep Serra
Enviado el: lunes, 06 de septiembre de 2004 10:58
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: RE: [Internauta] Algu ha anat al forum?

Si portes bossa o motxilla passa pel detector, però hi pots portar el
telèfon, l'agenda electrònica, la càmera de fotos o vídeo i no et fan
obrir-la necessàriament.

Altra cosa és que portis una somalla (botifarra) o un xoriç amb ganivet
i la forquilla, que això son objectes punxants.

Tampoc he vist a ningú que li fessin treure el cinturó per portar una
sivella peculiar.