On Mon, 6 Sep 2004 12:01:29 +0200, Pol wrote:
> Jo hi he anat mooolts dies i inclús amb carmenyoles i objectes punxants,
> no diuen absolutament res. La navalla suïssa ha passat 1000 cops.

Doncs jo n'he vistes retirar més de cinc a la coa dels detectors de
metalls de l'aeroport, davant meu.   De clauers.  De dins bosses no
t'ho sabria dir, en veig obrir però no és tant evident com quan estan
davant d'empeus; no m'aturo a mirar.  El darrer pic que em van fer
obrir-la va ser al Prat per portar un rotlle de cable per altaveus
--que va passar, clar, no se que es pensaven que era :)

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.