On Fri, 10 Sep 2004 08:30:37 +0200, Pere Castells
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> P.D.: Això de Google i els nostres missatges no ho entès mai. Perquè sortim?
> Des de quant els missatges son públics? No es tenia que entrar a la web i
> inscriuries per llegir-los?.

En aquests moments, si vols llegir els correus que estan arxivats em
penso que s'ha d'entrar el correu electrònic i també el password.
Llavors tens accés a tots els correus que hi ha arxivats.
Pel que fa als correus que es poden trobar per la xarxa, no sé si vaig
equivocada però em sembla que és així, hi apareixen tots els de les
llistes distribuïdes per "Mailman". N'hi ha que, aquest és el cas de
l'Internauta, els correus electrònics que hi ha al missatge apareixen
així: [EMAIL PROTECTED]. En altres el sistema és diferent i per tal
d'evitar els robots que cerquen adreces ho fan deixant espais en mig
de les adreces.... Altra cosa és el text dels missatges i a les
opinions, cosa que em fa suposar que cal anar una mica en compte a
l'hora d'escriure ;)
Segurament que el mateix Joan Jofra ens explicar el com i el perquè.
Jo us passo les evidències que trobo però no sé si vaig equivocada.
Apa, fins la propera.

Mercè