From: "Pol" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Friday, September 10, 2004 6:03 PM
Subject: Re: [Internauta] xasamail

A veure jo conec el cas de gmail (tinc una conta i qui en vulgui li puc
crear una). El que fan és que dintre dels teus missatges et posen
publicitat tipus google (sense imatges).

Per exemple: si envies un mail amb asunto: Vacançes a Menorca (inclús en
català) al llegir el missatge et surt la Casa de menorca de barcelona i
algunes esperdenyeries i hotels a ma dreta.

Aquest és el truc. Hi ha empreses que paguen molta pasta perquè quan
enviin vacances surti el seu link.

Pol