On Thursday 16 September 2004 14:46, Benjamí Villoslada wrote:

> Ui sí, què terrible!

> Han escollit ells la metàfora, i no serveix pel programari.   Només
> has de mirar-te'ls a aquesta llista per veure la quantitat d'hòsties
> que es peguen per després no dir que és irresponsable.  La metàfora no
> val perquè si el programari fos com els cotxes, després de tant
> accident no en quedaria cap de viu.  I més amb el fina que tenen la
> pell :))))
 Sempre passa el mateix amb les metàfores programàri/món real. Els bits no
tenen esència natural com els àtoms, a més de tenir en compta el problema del
cost (un 'cp -a ' me costa la corrent de la màquina, copiar un cotxe
necessita una gran industria).

> En pau a la seva edat sap moltes més coses que molts granadets de per aquí.
 No te passis, jefe... ja saps lo molt que exageres...