El Dijous 25 Novembre 2004 15:27, Segons va escriure:
> Està molt bé, l'extensió, però pels que no som de les ciutats afortunades
> amb estació meteoròlogica oficial, la previsió no és gaire "precisa"; si
> posem Sabadell, per exemple, es basa en l'estació meteorològica de
> Girona. Si es posa Tarragona, es basa en la de l'aeroport de Reus...
> (això es pot veure anant a la web  http://www.weather.com  , que és d'on
> treuen les dades).

Si el tema t'agrada, pots muntar-la i donar connexió als de la teva zona.  Tot
això és obert, es pot modificar.

Potser en Josep Sort té plans pel seu http://meteo.infoterrassa.com ;)

Aquí explica com ho va fer:
http://bulma.net/body.phtml?nIdNoticia=1960

Per cert, a un curset d'introducció a GNU/Linux que estem fent al Centre de
Professors de Palma (és per professors de secundària) vaig mostrar el teu
muntatge i a un parell els hi va agradar molt.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.