To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Saturday, December 11, 2004 2:57 PM
Subject: Re: [Internauta] Zona Blava

Hola Pere.

A Sant Feliu resulta que la citació per la multa
d'aparcament en zona blava te l'envien amb
UN PAPER DE L'AJUNTAMENT i sense dir-te
què coi és.... llavors vas al local que et diu el
paper (el local de l'empresa concessionària) i allà
et diuen que és una multa de zona blava... que
evidentment no pago... Increïble!!!

Adéu

Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]