Hola Pere i llistaires

M'estava llegint amb interés el teu mail quan de sobte em trobo:
"> N'estic fart que cada mes ens truquin de no se quina escola per si
> volem fer
> algun curset finançat per la Generalitat ... un camel per fotre
> negocis."

Jo treballo en una empresa de formació, i un percentatge (al voltant
del 5-10%) de la facturació total bé d'aquests cursos. Em podries
explicar (de bon rotllo) a que et refereixes amb camel per fer negocis,
perque t'asseguro que nosaltres ens costa moltes hores d'administració
la gestió d'aquests cursos.

Una salutació

Xavi Batalla