Potser no es exactament aixi. Em sembla que ho vaig llegir a LaMalla.

La denúncia pot haver-la interposat l´empresa de seguretat.

Si es així tècnicament, no ha estat Dia sino una altre empresa ja que
habitualment aquest serveis el fan empreses externes.

Conseqüencia: El marrón se´l empasarà l´empresa de seguretat (que ja hi
estan acostumats) i Dia no ha fet cap denúncia.

Mkl