Ei, que no he dit que el noi i la mare menteixi .... tinc "casi" clar que hi ha estat. Potser m'he expressat malament.

El que no entenc es com tenen pebrots de desmentir i negar que han estat ells .. (qui sigui dels tres). Tard o d'hora es sabrà ... o han de dir el que calgui i si passen 15-30 dies ja han fet la venda del Nadal?.

----- Original Message ----- From: "Josep Payo" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Friday, December 17, 2004 9:17 AM
Subject: Re: [Internauta] El cas Eric

En/na Pere Castells ha escrit:

Dons si totes les empreses ho neguen algú menteix .... si no es Dia, Pasqual o Mercadona qui coi es? qui ha dir el nom d'aquestes empreses, d'on han sortit? aquesta si que es bona .....

Acabo de sentir la mare de l'Èric al programa el Món de RAC1 i ha confirmat que l'advocat ha vist la denúncia i que ha estat posada per la cadena de supermercats de nom oposat a la nit.

--
Josep Payo
http://blog.solucio.com