BÃ, diguem que ja entenc que el 75% era de Mediapro, perà i la identitat de l'emissora? l'esperit del Mikimoto? ja ho veig... al final tot queda en els diners. Si hi ha diners, hi ha tele, si no hi ha diners... nomÃs gestionem, o senzillament fem de 9 a 9 i cap a casa.

Collons, i Catalunya Ãs una potÃncia econÃmica? si tot ens ho compren els faches de la Messeta!!!

Cada dia ho tinc mÃs clar. IndependÃncia o mort cultural.

De fet, Flaix TV ja no era del Grup Flaix, encara que conservÃs el nom. Pertanyia a Mediapro. O sigui que no Ãs el Grup Flaix qui l'ha venut a Vocento.

--

Lo Maki de Ponent

icq: 642935

"Primer van agafar els comunistes,
i jo no vaig dir res perquà no era comunista.
DesprÃs es van endur els jueus,
i jo no vaig dir res perquà no era jueu.
DesprÃs, van venir a buscar els obrers;
no vaig dir res, perquà jo no era obrer ni sindicalista.
MÃs tard es van ficar amb els catÃlics,
i no vaig dir res perquà jo era protestant.
I quan, finalment, em van agafar a mi,
ja no quedava ningà per protestar".

Martin NiemÃller (1892-1984)