Hola!

A mi aquest problema em passa de tant en tant, però només quan poso en marxa el PC. Normalment ho soluciono desconnectant el router i tornant-lo a connectar. Si això no ho resolt, reinicio la màquina. Ho vaig comentar al tècnic de l'ISP, no li va donar gaire importància i va dir-me que ho resolgués així.

Salut i bona navegació!

En/na Pere Castells ha escrit:
Bona tarda:

Fa uns dies que tinc problemes per connectar-me a la xarxa (Adsl). Vaig trucar a telefònica i em van dir que tinc que desconnectar el router i torna-lo a connectar, que es queda "enganxat" si està molta estona en funcionament... algú li passa ?

Fa una estona m'ha tornat a passar .. no mes es per saber si es un problema general (o no mes em passa a mi). Tic mosca.

Fent-ho com diuen torna a anar ... cosa de la tècnica? .... no se, potser si.

P.D.: El router te 3 anys, l'he de jubilar? pos si que dura poc. _______________________________________________