On Tue, 8 Feb 2005 18:49:43 +0100, Benjamí Villoslada
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> 1er bis) Les visites de gent que no usa IE solen ser de més qualitat, de gent
> inquieta amb la salut i diversitat a la Xarxa i no d'usuaris desganats que
> usen allò que els hi posen davant, o usuaris Lemmings, que segueixen la
> filera somrients i pegant botets encara que els porti a un precipici.

Particularment m'interessa més el meu entorn mediambiental, amb una
gran diversitat però amb una salut que empitjora cada dia. En aquest
entorn també hi ha persones que "usen allò que els hi posen davant" o
"que segueixen la
filera somrients i pegant botets encara que els porti a un precipici".

Els grans canvis no poden ser mai radicals, a no ser que parlem de
veritables revolucions. Així doncs, el millor es educar, no inculcar.
Informar, no imposar. I sobretot, si vols aconseguir un objectiu cal
conèixer el públic que vols que t'escolti.

Si no els tens presents, és difícil que tinguin en consideració els
teus arguments.

Salutacions
Josep Maria