Doncs jo ho trobo una tonteria, no té res a veure que
conduir fumant sigui perillós a que hi hagi conductors
que siguin uns porcs i uns maleducats (siguin fumadors
o no).

Parlar pel mòbil és perillós no tant perquè tinguis
una mà ocupada, sino perquè perds concentració en la
carretera (atenció que es dedica a la conversa). Es va
fer un estudi en que mentre parles pel mòbil deixes de
veure un % de senyals de tràfic, per exemple.

Si consideres perillós el fet d'encendre la cigarreta,
això es pot ampliar a beure aigua, menjar un xiclet,
buscar una emisora a la ràdio, etc....... Ja se suposa
que aquestes accions les faràs en una situació segura,
no durant un adelantament o al mig d'un revolt (sentit
comú).

Posats a buscar perills, crec que serà més perillós
l'ansietat i les presses que es donaran alguns
conductors per arribar al lloc on poder fumar, que no
pas que fumin a dins del seu cotxe.

S.