Entenc el teu punt de vista, Pere. En aquest cas no et
puc ajudar, vaig estar a Roma pel viatge de fi de curs
de 3r de BUP, i és clar, el que menys m'importava
llavors eren els hotels.

Fa poc que m'he llegit "Angels i Dimonis" de Dan Brown
(autor del Codi da Vinci) i allí recomanen l'Hotel
Bernini (piazza Barberini). Però em sembla que aquest
fa pinta de caret... :)

Sílvia

http://www.atrapalo.com/hoteles/1_1236_1285_1286_Roma