Ho van dir per la ràdio, parlaven amb un banc de semen
i els van explicar anècdotes que havien tingut.

Ho fan al programa El món a Rac1, del Xavier Bosch. Un
dia a la setmana parlen amb un sector perquè els
expliquin anècdotes (han sortit llibreries,
ferreteries, etc...). Les del banc de semen, és clar,
eren molt sucoses. ;)

S.