Perdoneu, però aquesta noticia em sembla una mica festivalera.

Les "pressa de mostres de semen" es realitza en un potet totalment
estanc, normalment transparents amb tap vermell que facilita el
Laboratori. D'altra banda el semen al cap de poc temps de la seva
"extracció" es quasi transparent. Per tant els crits del personal del
cotxe del darrera potser varen ser per l'impacte del pot, però estic
segur que no va ser per la pèrdua del "líquid".
El noi no anava cap a un Banc de Semen, això segur, per que aquest
Bancs posen com a condició que la "manipulació" es faci al mateix
banc. Potser cap a un Laboratori per tal de realitzar un estudi de
fertilitat o un control de post-vasectomia.

Apa.

Francesc B.