-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Gabriel Àngel
Vich i Martorell
Enviado el: martes, 08 de marzo de 2005 16:06
Para: llista@internauta.net
Asunto: [Internauta] pasta de fulls

Bon dia,

M'agrada fer pastissos amb pasta de fulls. Encara no m'he atrevit a
fer-la
jo, així que sempre fins ara l'he comprat feta.

El problema que tinc és que no em pugen gaire els fulls. Voldria saber
si
algú sap com fer-los pujar més. És algun truc de forn? Es tracta de no
estirar gaire la pasta comprada? O a l'inrevés es tracta d'estirar-la i
doblegar-la diversos cops?

Gràcies!

Biel