Hola llistaires aixo nomes es per avisar-vos.Fa uns dies quan van sortir les famoses pulseres contra el racisme (aquelles blanques i negres) el meu fill de 11 anys em va dir que si n'hi podia comprar una, i com que llavors nomes es trovaben a Barcelona pues vaig mirar per la web de subastes eBay.
Vaig entrar a una puja i vaig guanyarla, el preu total de la pulsera era de 19,90 euros amb despeses d'enviament incloses, quan a la botiga valen 2 euros, pero com que al nen no li falti de res pos ala vinga a comprar.
Pero lo fotut es que vaig fer el ingres a l'endema mateix de guanyar la subasta al conte on em va dir el venedor, i el mol malparit no m'ha enviat res.
Em vaig posar amb contacte amb ell i em va dir que tranquil que ja m'arrivarien, pero res de res.
Hos aviso el fulano en questio es diu Salvador Martinez Garcia i es d'un poble de la provincia de Valencia
El seu mail es [EMAIL PROTECTED]
Hos ho dic perque si algu es usuari de eBay que sobretot no compri res a aquest paio, pagara i no rebra res.
Apa salut i peles.