En/na Toni Dalmau ha escrit:
> Hola!
>
> Resulta que m'ha entrat un ratolí a casa i el volia foragitar amb un
> aparell d'aquells especials que funcionen amb ultrasons. El meu dubte és
> si són eficaços i sobretot si la freqüència que utilitzen molesta o no
> als animals domèstics, especialment als gossos. Per Internet he trobat
> informació sobre algun model i els fabricants asseguren que no provoquen
> cap problema a gats, gossos, peixos o ocells. Però en fi, voldria estar
> més segur sobre el tema.
>
> Algú en sap alguna cosa?
>
> Salut i bona navegació!
> [...]

I no seria mes eficaç un gat?

Jo en tinc 3 i creu-me que mai he vist un ratolí aprop?

I per cert conviuen perfectament am un gossa i un ocell. Be, de fet
l'ocell te la gran sort d'estar engabiat, sinó poder hi hauria algun
problema de convivència.

Referent als aparells que dius, un amic en va comprar un contra les
formigues, i la veritat, ni cas li'n feien.

Salut,

Pere Pie