Hola llistaires O:-)

Aquest tema del programari lliure versus privat, em sembla ben clar que tothom o la majoria estem d'acord que es positiu i a la fi es el camí que cal  fer tard o d'hora.
Com  també queda clar que els llistaires som tots iguals i ens mereixem tot el respecte independentment que fem servir mac, linux, microsoft o senyals de fum.
Estic convençut que tothom que pot fa servir programari lliure o si mes no, gratuït. Qui no pot passar-se a un altre tipus de programari que el del monopoli microsoft i cia es perquè realment no pot .
Per tant us demanaria i em demanaria que com a companys de viatge d'aquesta llista que  tant dona sense posar-hi gaire, siguem tolerants  i encara que no tots , ni molt menys , hem de pensar igual us sento com a iguals, amb totes les diferencies i matisos que vulgueu , i si alguna vegada us he ofès, demano públicament disculpes.

Vostre,
SCP

(Estic en altres llistes, una d'Argentina i sols la manera d'expressar-se la gent allà,  ja veig clar que nosaltres, amb tots els ets i uts som de la mateixa soca.)

En/na Pere ha escrit:
En/na Jordi ha escrit:

El problema i el que 'ho fa roin' és els que no volen figurar com el que
realment són pel que fan

Vols parar si us plau? Vols parar d'insinuar insults? Què en treus? Ja
sabem tots com t'estimes el linux i el poc que t'agrada el windows. Ho
sabem tots. Prou si us plau.

Recoi, tan difícil es d'entendre?

No es pas una qüestió de gustos, el moment es prou crític com per a que
 ,a canvi d'una mica de "teòrica" comoditat, deixem que 4 grans
multinacionals ens prenguin el pel i pitjor encara ens limitin la llibertat.

Crec que es una lluita per la que val la pena fer un xic d'esforç, al
menys reconeixent-ne la situació i entenent-la.

I per cert, d'aquesta llista se n'aprenen moltes coses (bé, no sempre),
però certament, crec que en Benjamí hi aporta molt bones dosis de
coneixement. Jo, personalment i des de l'anonimat, li agraeixo.

Salut a tothom, la llista es viva.

Pere

Un que ja linuxeja des de fa una temporada.