Hola ,

Aquest mati quant he llegit la noticia a l'Avui he pensat en que no es
el primer ni l'unic mentider.
I despres es poden dir milers de coses sobre l'interfecte. La majoria
negatives. I dic la majoria per no deixar marge d'error i que pensant i pensant
trobi
alguna de positiva.
Pero tambe he pensat que la Creu de Sant Jordi que li van donar es
meva.
Si, aixi de clar i contundent: MEVA I DE LA MEVA DONA.
Nosaltres varem estar proposats per aquest guardo. El mes alt que es dona a
Catalunya.
I no en el van donar.
Penso que si no li haguessin donat aquest paio, que evidentment no
merexia, potser hagessim esta nosaltres els guardonats.
I , com als Jocs Olimpics, els guardonats han de tornar el guardo i se
li imposa la medalla corresponent al següent.
Doncs aquest següent soc jo.
I l'Enric Marco el poso al lloc del Johnson a Seul per que son uns
tramposos.
Com tants altres.
--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net