Pere Castells va escriure:
> ha reconegut que mai hi ha estat en un camp de concentració i que tot
> el que ha explicat (fins hi tot al congrés de diputats) es mentida ...
> que no hi ha estat mai.

Ja ho sabia... aquestes coses es noten de seguida. El vaig veure
en una conferencia d'aquestes i al primer cop d'ull ja vaig veure
que era massa teatral per ser veritat. A part que la seva edat no
em quadrava, massa jove, vaig pensar. En realitat no es que fos
massa jove, pero els que han passat per una experiencia
traumatica com aquesta els hi queda reflexat el patiment a la
mirada la resta de la seva vida. I la seva mirada no tenia res
d'especial. En resum, no se de que s'escandalitzen. Ara, tambe em
pensava que els altres ho sabien, i que aixo de parlar en 1a
persona era pura retorica, com qui diu, pero es veu que la gent
s'empassa tot el que li diuen com si res.

--
hrnzt