El dimarts 17/05/05, a les 21:43 (+0200), Albert va escriure:
> Un que se suposa toca campanes del tema diu que s'ha de vectoritzar
> per poder engrandir sense distorsionar, ?¿?¿?¿, algú sap si aixó és
> relativament senzill de fer??

Mes o menys senzill en funcio del dibuix. El mes dificil
de fer diria que son les ombres i els colors. El mes facil
es la forma.

> amb quin programari?? el Potoshop en prou feines el se
> obrir i el gimp el mateix, es que no m'ha fet mai falta fer
> aixó i no en tinc ni punyetera idea... :-( Alguna sugerència?

Si, inkscape. Requereix una mica de practica, eh, no crec
que et surti a la primera. Pista: a vegades va be importar
el jpeg i resseguir la imatge. Un cop fet el pots escalar,
girar, deformar, etc, sense perdre qualitat.

www.inkscape.org

--
hrnzt