En/na Albert ha escrit:
Hola,

No he tingut mai necessitat de fer grans coses gràfiques, però ara em trobo que
he d'engrandir una imatge en jpg. És un dibuix en blanc i negre, molt senzill
però massa petit pel que necessito :-( Un que se suposa toca campanes del tema
diu que s'ha de vectoritzar per poder engrandir sense distorsionar, ?¿?¿?¿,
algú sap si aixó és relativament senzill de fer?? amb quin programari?? el
Potoshop en prou feines el se obrir i el gimp el mateix, es que no m'ha fet mai
falta fer aixó i no en tinc ni punyetera idea... :-( Alguna sugerència?

Gràcies

Albert F.

Programes per a dibuix vectorial lliures jo només conec el Inkscape (que ja t'han dit) i el Sodipodi també hi es per diferents plataformes.

http://www.sodipodi.com/index.php3?section=screenshots

Sembla força complert.

Googlejant he trobat aquest enllaç, mostra com converteix imatges a format vectorial, en aquest cas amb certa pèrdua de qualitat doncs son fotos, però si el que tu vols convertir es un dibuix pot valer.

http://www.scale-a-vector.de/svg-test4-e.htm

Aquest altre projecte també pot servir-te:

http://autotrace.sourceforge.net/

Buscant a Google "jpg to svg" segur que trobes mes coses.

Salut,

Pere