En/na Pere Castells ha escrit:
Bon dia

Les fotos, tal com vàrem quedar, si no decidiu el contrari, les enviem a l'Eduard i que ell faci la selecció i les pengi en algun lloc ... no son res del altre mon, ja vaig dir ahir que es lo que hi ha .... tot i que ja vam quedar amb l'Óscar de fer-nos un pressupost general i cara a l'any vinent poder tenir millors "caretos" ... (en aquesta vida s'ha de tenir per amics un advocat, un informàtic, un .. etc., .. i un cirurgià).

Jajaja. És qüestió de tenir a ma algun supergeni del photoshop o del GIMP (dic supergeni, perquè cada vegada que m'intento apropar a aquests programes en toco el dos corre'ns per la complexitat que comporta remenar-los, i acabo buscant programes més senzills per fer els quatre retocs de sempre...).

Bé, a veure, QUAN penjareu les fotos???

Fora excuses :-DDDD

Salut i bona navegació!
Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents