En/na Gabriel Àngel Vich i Martorell ha escrit:
> Hola,
>
> jo sóc un gran ignorant i si existís una cosa així,
> també m'apuntaria a anar aprenent Linux...
>

> Biel

Coi poder som una mica "ganduls", i perdó per la paraula, que segurament
no es la mes indicada.

Però amb una bona configuració ( y generalment un Ubuntu o Kubuntu la
fa) arrancar l'equip amb Linux, es qüestió d'un parell de minuts, bé
segons els equips poder 3.

Tan apretats de temps anem, que ni tan sols li podem dedicar 2/3 minuts
a l'arrancada del sistema, coi tardem més en anar a buscar un cafetó,
quan tornis el sistema ja esta engegat.

No vull ofendre però no començar a conèixer Linux amb aquest raonament
em sembla una "excusa de mal pagador" (es una dir eh!)

Això no treu que la idea sigui bona.

Salut,

Pere