Hola,

On May/24/2005, Pere wrote:
> En/na Gabriel Àngel Vich i Martorell ha escrit:

> Coi poder som una mica "ganduls", i perdó per la paraula, que segurament
> no es la mes indicada.

bé, podem canviar-ho per mandròs :-D

> Però amb una bona configuració ( y generalment un Ubuntu o Kubuntu la
> fa) arrancar l'equip amb Linux, es qüestió d'un parell de minuts, bé
> segons els equips poder 3.

i suspenen l'equip a vegades no t'estalvies tant (bé, els serveis ja
estan arrancats, però el kernel s'ha d'arrancar igual i restaura...)

> Tan apretats de temps anem, que ni tan sols li podem dedicar 2/3 minuts
> a l'arrancada del sistema, coi tardem més en anar a buscar un cafetó,
> quan tornis el sistema ja esta engegat.

jo més que falta de temps tinc com... mandra :-)

Estic amb Linux. Tinc el Jabber obert, navegadors, la música, baixant
unes coses, enviant unes altres, programant alguna cosa (implica 3 o 4
finestres amb codi, compilador, resultats). Tancar tot això per anar al
Windows em fa mandra (bé, apart que no hi ha Windows XD)

Nota: als gestors de finestres típics de Linux i semblants quasi sempre
hi ha hagut varis "escriptoris", amb la qual cosa no tinc totes les
finestres molestant al mateix escriptori sinó que ho tinc ben organitzat

> No vull ofendre però no començar a conèixer Linux amb aquest raonament
> em sembla una "excusa de mal pagador" (es una dir eh!)

me either, i el problema més greu és que segurament el sistema de
suspendre a disc de linux i windows, i que funcioni bé, amb el gestor
d'arranc, etc. no és trivial de fe (si no ve de sèrie amb les
distribucions). I qui ja sap Linux com per fer el sistema de suspendre
no sol haver d'anar a Windows (o molt rarament). I qui no en sap i li
interessaria li costarà de fer...

Tot i això és una prova divertida :-)

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info