De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]En nombre de Albert Torrents
Enviado el: martes, 31 de mayo de 2005 21:22
Para: llista@internauta.net
Asunto: [Internauta] com tancara correctament una ampolla de vi

Salut llistaires!!!
Fa unes setmanetes que a casa despres de sopar ens hem acostumat a pendre una copeta de vi. Ho vam veure a una peli i ens va fer gracia canviar d'habits. Ara prenen una copeta de vi a la tarda, o despres de sopar etc..
Tenim un problema però. A casa son dos i tampoc bevem molt. Per anar fent aprenentage em comprat diferents clases de vins i ja em provat dues clases.

El problema és com tapem correctament les ampolles que hem obert perque no es faci malbe. Jo calculo que una ampolla un cop oberta pot durar-nos un setmaneta o dues .  Jo de moment torno a posar el mateix tap de suro, l'apreto a tope i llestos. Però no se si serà un bon sistema.

Algu té una idea de com fer-ho, encara que la millor, segur, seria acabar-se l'ampolla...

--
Albert Torrents Míguez