jo dono la meva opinió:

Si quatre nois al país basc decideixen fer baixar a tothom d'un autobús i
calar-hi foc, això es considera terrorisme, detenen als quatre nois i a sis o
deu més i els cauen 20 anys a cadascun.

Quan 15 fills de puta es dediquen a causar el terror dia rera dia en un poble
o una comarca protegits per la bandera rojigualba, simplement perquè es
consideren d'una raça superior, llavors diuen que són delincuents, i dels 15
que hi havia només se'n detenen dos, als que, com a molt, els cauran 10 anys
i al costat de casa.

Eduard Pertíñez

A Dimarts 31 Maig 2005 23:27, Eduard va escriure: