En/na Miquel Puig Pey ha escrit:

al cosa ja gairebe es per tornar-se boig. la meva professora de frances m'explicava que la seva germana hi era alla, i moltes coses les deia diferents... jo no vull posar en dubte ningu, pero de moment si em pregunta algu dire que no tinc prou informacio per posicinar-me...

Miquel

Però que expliquis una altra versió dels fets pot ajudar, sempre que estigui suficientment contrastada. Avui al TN vespre han mostrat una manifestacio en contra dels mossos que es va fer fa temps i a les imatges hi apareixien dos dels detinguts . No s'enten massa tot plegat.

excubitOr