el nom de 'bikini' no ho sé, però el fet de dir-li així a l'entrepà
sí, i també em va semblar força curiosa:

"Una de les històries més increïbles de la sala Bikini i que molta
gent desconeix és que el famós entrepà calent de pernil i formatge,
anomenat "bikini", rep el nom gràcies a la denominació popular de com
es demanava el clàssic croc monsieur servit en aquest local de
Barcelona."

http://www.ritmes.net/pritmes/rtItem.jsp?hiItemId=109102550&hiEstil=poprock&hiItemNom=noticies

bona tarda.
a reveure!