To: <llista@internauta.net>
Sent: Thursday, June 02, 2005 10:17 AM
Subject: Re: [Internauta] bikini

Bon dia!

Unes anotacions:

Les illles a les que et refereixes, són les illes Malvines/Falkland, que per cert, veig que tenem domini. Per la seva situació geogràfica, em temo que no
són molt "paradísiaques". Al sud d'América del Sud, per sobre l'Antàrtida,
un ambient un pél gèlid :-)))

Les illes Maldives, sí són un destí turístic, i no tenen res a veure unes
amb les altres. També tenen domini propi:

http://www.visitmaldives.com.mv/index.php

Es van veure afectades pel Tsunami de l'any passat, perque et facis una idea de
per on paren...

Salutacions,

Josep

Quoting Pere Castells <[EMAIL PROTECTED]>:

Hola Sílvia :-))

Vaig llegir que volia saber d'on venia el nom del bikini (no qui el va inventar) ... no si era un entrepà o una peça de bany.

De totes maneres si es tracta de la peça de bany be també de l'atoló de Bikini ... anteriorment dit atoló de sanwich .. per tant, per mi, si que te a veure.

http://www.saberingles.com.ar/wordstory/01.html

Que després alguns li han posat aquest nom a una disco o sala de musica dons ...

Es com el tractat d'Estella y/o Lizarra que es el mateix poble amb diferents nom/idioma. O com les illes Maldivas (nom des de Argentina) i les illes Fockland nom des de Gran Bretanya (no se es diuen/escriuen així).

----- Original Message ----- From: "na mi" <[EMAIL PROTECTED]>