hola!

a veure si algú em pot ajudar... tinc la meva adreça de correu de
gmail configurada al thunderbird i m'agradaria evitar que, cada dia,
tota una pila de missatges de llistes de correu a les que estic
subscrit es descarreguin al pc, o si més no, fer que només se'n
descarreguessin els encapçalaments. per estalviar temps, més que res,
ja que no tinc interés en guardar els missatges a casa.

he tocat coses dels ajustaments del servidor de correu, i he provat de
fer un filtre posant 'no descarreguis del servidor' i coses
d'aquestes, pero no sembla que funcioni...

suposo que el fet de tractar-se de gmail ho complica, pq altres
vegades me n'havia sortit.

bona nit!

--
PauCas