El dijous  2/06/05, a les 16:23 (+0200), Benjamí Villoslada va escriure:
> El Dijous 02 Juny 2005 11:23, Pau Casellas Castells va escriure:
>
> Doncs sembla que sí, que el POP també ho té.  No ho sabia.

> i que GMail no ho té bé:
> http://www.gmailforums.com/lofiversion/index.php/t8066.html
> (llegit en diagonal quasi vertical)

No m'ho he mirat pero es de sentit comu: El POP3 l'unica
informacio que et dona es la mida de cada missatge, o sigui
que es amb l'unica cosa que pots discriminar ("no baixis
missatges de mes de 75KB" (normalment son virus)).

O sigui que no hi ha manera humana de dir-li que baixi tots
els missatges exepte els que venen de tal o qual lloc, etc.

Salut,
--
hrnzt