-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Pere Castells
Enviado el: jueves, 02 de junio de 2005 19:03
Para: LLISTA Internauta
Asunto: [Internauta] Arranc automatic d'un CD

Holes:

A veure si em sé explicar ... tinc unes imatges (fotos) .. que he convertit
en forma de
pagina web (automàticament) ... les vull copiar en un CD (son per regalar).

Com podria fer que un cop es poses el CD aquest arranques automàticament i
... ja per
adornar-lo ... fer una pagina tipus menú per anar a diferents pagines ....

Recordo, que fa anys, quant jugava això d'informàtic (em vaig rendir, a
cadascú lo seu)
.. feia un arxiu *.bat

1.- fotos dia tal
2.- fotos dia qual
3.- sortir (per exemple)

algo així però amb un CD.

Alguna ajuda/idea? ... si es que es pot fer.

P.D.: si potser que sigui en llenguatge per gent de 50 anys ... no puc dir
per nens perquè
pugen d'una manera :-))