Bones amics. Ho confeso, soc un desgraciat.

Al fer la liquidació de la renda 2004, Hisenda en torna uns calers (son meus, ja he dit que em tornen, no em paga). A alguns els hi canvia la cara, somriuen .. em tornen 90 Euros !!, exclamen .. ho sento, no dic que ho siguin (allà ells i la seva alegria) .... però jo m'hi considero ... m'agradaria pagar 2 milions d'Euros, que dic 2 ... 200. Em volen enganyar, però ja fa anys que ho se, m'ha costat reconeixe-ho però.

Uffff , m'he quedat mes tranquil, mes relaxat, he confessat els meus pecats, .... alguns. Os explicaré el que m'ha passat aquest any.

Dons be, fa uns dies vaig rebre la liquidació, un borrador fet per Hisenda (aquella de "somos todos", be, uns mes que altres) ... vaig fer les comprovacions i hi era tots els conceptes. Els molts punyeteros em tenen mes fixat que al veí de l'escala (el que s'amaga per les cantonades ..... als Albertos els tenen fixat i comdemnats però com si plou .... en fi, ara no toca).

Total, com que tinc gestor (per això el paguem), vaig a fer-la amb el convenciment que no hi haurà cap canvi .... Vaig entrar al despatx com un desgraciat que em tornaven 600 Euros i vaig sortit :-((( .... Ves per on pensava: mira, he estalviat i m'ajudarà a pagar les vacances !!! .. si, si ....... en el moment de fer els càlculs una partida ... "se l'han deixat".

Es ha dir ... per un cantó els conceptes hi son .. TOTS (ja he dit que estic fixat) però en el moment de fer el full resum, per art de màgia hi ha un concepte que desapareixen. Mala fe? trampa?.... No eren 600 .. eren 90 !!!. La responsabilitat es del qui firma, no mes es un borrador, no val dir que vas de bona fe .... et foten un recàrrec (a mes de pagar el que toca).

Ho dic, perque no os fieu del borrador .... es una trampa, pura i dura ...

Os saluda cordialment un desgraciat que hisenda li volia fer creure que li tornaven 600 Euros i que està fent el possible per deixar de ser-ho ... no mes li tornen 90 ..... aiiiii, casi ho aconsegueixo !!!

Que coi un desgraciat, si encara ho fos ..... no soc ningú .... _______________________________________________