Estic amb tu, Pere... La veritat és que costa una mica endinsar-te, però ja veuràs com t'en surts...
La gent de la llista, com ara el Benjamí i la Laura, entre molts d'altres, m'han (ens) donat sempre un cop de mà. I fins ara m'atrevit a instalar (i esborrar) SuSe, Fedora, Mandrake i alguna versió de Debian... Jugar i provar és divertit i, si al final t'en surts, és la llet!!
Per cert, aquest diumenge, El Periódico regala la Catix... Pots probar-la en forma Live CD a veure com va per a la tema maquinària.
----
Apa!! Salut!!
Txerra
http://txerrades.lamevaweb.info