El Dimecres 15 Juny 2005 17:09, Pere Castells va escriure:
> faig la caràtula que va enganxada al CD, com si fos feta a imprenta (de fet
> ho fan a l'imprenta, jo el diseny, tot son calers)... això com ho tenim?

Hi ha coses com kover per composar-les.  Després varis programes de dibuix
vectorial (*) (sodipodi, inkscape, OOo Draw).

http://lisas.de/kover/screenshots.php3

Però no uso cobertes.  El reproductor amaroK porta la col·lecció de música. En
escoltar una peça mostra la coberta --fins i tot la lletra de cada cançó, les
baixa d'internet.  També baixa automàticament d'Amazon les cobertes que
falten, amb l'eina per gestionar cobertes: clic a "baixa les que falten" i
au :)

http://shots.osdir.com/slideshows/slideshow.php?release=248&slide=29

Perquè escoltar amb amaroK?  Perquè mentre ho faig, va recomanant música
relacionada i em serveix per a descobrir coses.

(*) El dibuix vectorial: una cosa que en dominar-la es torna molt de tant en
tant a programes tipus Gimp.  Poder canviar sempre les mides de qualsevol
objecte, movent punts, com si fos de goma, és insuperable.  Proveu-ho amb
l'OOo Draw, un gran desconegut, usant qualque tutorial.  Aquest està bé:

http://jasper.xtec.net:7451/cdweb/dades/actu/actual_matform/materials/td120/index.htm

Mòdul 6.  Proveu de passar un font en punts i veureu com el podeu modificar.
La imatge 3D de la Terra es pot voltar!

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net