En/na Francesc Garí Lleixà ha escrit:
Ja ho vaig fer, però no es podia obrir la consola. Interpretava que no hi havia windows i no es tenia de reparar res.
Tinc la impressió, però, de que amb el disc d'inici d'ME ho hagués pogut fixar sense problemes, però . . .
Hi ha algun gestor més, apart del LILO i el GRUB? Per curiositat, que volen dir les sigles?
Pot passar que el futur Windows "longhorn" es salti a la torera això?
Agraït
@veure

Existeix un gestor senzill d'us i d'opcions, però molt sovint suficient. Es fàcil de guardar el MBR en un floppy o en el mateix disc.

És el GAG

http://gag.sourceforge.net/

LILO : LInux LOader
GRUB: GRand Unified Bootloader  (http://www.gnu.org/software/grub/)

El del grub buscat via cercador, la veritat es que no en tenia ni idea.

Salut,

Pere