> [...]
> la més fàcil. Hi ha altres distribucions, que detecten automàticament el
> maquinari de forma més ràpida, en una Debian, doncs, molt sovint les
> coses s'han de rascar un xic.
>
> Jo començaria amb qualsevol de les distribucions de que es parla en la
> llista habitualment, és a dir, SuSE, Ubuntu, KUbuntu, Mandriva, fins i
> tot en aquest aspecte una Knoppix. La setmana que ve crec haver llegit
> que es presenta la nova Catix, i que vindrà amb El Periodico de no se
> quin diumenge. Està basada en Debian, com la Ubuntu, i sembla que també
> gestiona molt bé la detecció de maquinari.

Fa anyets que em bellugo per Linux i... per tant he tastat força coes, ni que
sigui només per provar i.... després de l'alliberament de la Sarge com a
Stable em quedo amb ella.

Tinc un portàtil (Aer travelmate) i no m'ha donat cap problema. Les targes de
xarxa a vegades cal donar-los un suport al kernel... però en general, la
darrera stable de Debian ha donat un gran tomb.