-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Benjamí
Villoslada
Enviado el: viernes, 17 de junio de 2005 8:57
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] prou de comandaments

El Divendres 17 Juny 2005 08:48, Benjamí Villoslada va escriure:
> - Si es fa sovint, s'edita un arxiu (amb el Kate va fantàstic, posa colors
> i tot) i es guarda per cridar-lo amb el nom que se li ha donat.

(m'ho havia deixat O:)

I en aquests cas, per fer-ho més clar, normalment en comptes d'una sola
línia,
els punt i coma es converteixen en noves línies.

Un:

$ for i in *.jpg; do mv "$i" "`basename $i .jpg`.JPG"; done

Passa a ser un arxiu més clar:

#! /bin/sh
for i in *.jpg
        do mv "$i" "`basename $i .jpg`.JPG"