-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Benjamí
Villoslada
Enviado el: jueves, 16 de junio de 2005 22:13
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] prou de comandaments

El Dijous 16 Juny 2005 20:45, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
> No, no, no, nooooooooo!!!!!!!!!!!!
>
> _LINIA d'ORDRES_ aixi es com es diu!!

Ho tindré en compte, és molt veritat.  Sovint dic shell, però és millor
línia
d'ordres.

Però no és una línia, eh?  Si l'ordre és llarga (noms de directori llargs)
pot
tenir vàries línies ;))

--
Benjamí