Referent al Photoshop, doncs l'equivalent més directe es el Gimp (http://www.gimp.org/). Amb la avantatge de que si vols primer el pots provar sobre windows, on d'entrada poder t'hi sents més còmode i després al passar a linux tot serà igual.

L'altre dia vaig instal·lar el Gimp, però en el procés d'instal·lació va dir-me que detectava dlls incompatibles i si les volia eliminar. Com que m'avisava que eliminant-les algunes programes podrien deixar de funcionar, vaig dir que no. Ara resulta que quan intento obrir una foto, el Gimp no funciona. :-((

Salut i bona navegació!
Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents